Ens fa moltíssima il·lusió compartir amb tota la comunitat educativa de l’Escola Municipal de Música d’Artés que hem rebut el Premi Baldiri a projectes artístics que atorga des de fa 45 anys la Fundació Carulla. El jurat del concurs ha premiat el projecte ART360, una proposta educativa al voltant de creació artística impulsada des de l’Escola de Música, amb els professors Elisenda Duocastella, Ferran Junyent i Marta Rabaneda, i que hem implementat amb tot l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Miquel Bosch i Jover.
Aquests premis reconeixen centres educatius que impulsen projectes que transformin l’educació i donin resposta als nous reptes socials i educatius des de la cultura i les arts.
Ens fa molt contentes i contents rebre aquest guardó i ens engresca encara més a seguir construint i fent créixer el projecte de l’EMM Artés per fer accessible la pràctica artística a tothom.