L’Escola de Música, en col·laboració amb l’INS Miquel Bosch i Jover d’Artés, impulsa un projecte d’arts comunitàries anomenat ART360.
Aquest projecte, adreçat als alumnes de 3r d’ESO de l’Institut, es va engegar el curs 2022-2023 amb la voluntat de fer accessible la pràctica i la creació artística, fent dels alumnes els actors principals de la producció i posada en escena del projecte.
Cada grup de 3r d’ESO dedica una setmana del curs fent un treball intensiu al voltant d’aquest projecte. Durant aquesta setmana es dediquen dues hores diàries a treballar el tema escollit per a fer la producció artística des de l’Escola de Música, en companyia de professors tant de l’Escola com de l’Institut. Alhora, s’acompanya el projecte des de la resta d’assignatures de l’Institut, convertint-lo en un projecte transversal no només dins del món de les arts, sinó també dins de la feina diària del centre de secundària. Així doncs, el treball artístic se centra sobretot en la música, la dansa i el teatre, però alhora hi ha treball des de les àrees de llengua, matemàtiques, plàstica o ciències socials, entre d’altres i en més o menys pes en funció de la temàtica escollida.
El projecte finalitza amb la posada en escena de la creació artística pels mateixos alumnes que es comparteix amb la resta de companys de curs i les famílies el darrer dia de la setmana.
Cal destacar que aquest projecte va rebre el reconeixement del Premi Baldiri a projectes artístics – Llengua catalana durant el curs 2022-2023, el mateix curs en el qual el projecte va emprendre el vol.