Espectacle de cloenda

Aquesta setmana fantàstica tenim uns convidats molt especials, i és que la nostra escola acull tres grups participants al Festival de Joves Músics Europeus, que sota el nom de Ritmiks, es celebra enguany a Catalunya.

El divendres,  a partir de les 18:00 tindrem una tarda musical on podrem sentir aquests joves músics. Com a final de festa, durant tota la setmana els prepararem un bonic espectacle de cloenda, on enllaçades a través de la dansa, aniran apareixent diferents cançons i tradicions del nostre país. 

  • Dia:  Divendres 30 de maig
  • Hora de convocatòria dels alumnes participants20:00
  • Lloc de convocatòria dels alumnes participants:
    • Sala 2 de gener: Músics
    • Escenari Sala 2 de gener: Cos de Dansa
    • Aula 2: Cor
  • Hora de l’espectacle:  20:30
  • Lloc:  Aparcament del Carrer Diagonal
  • Vestuari músics: Negre, tant a dalt com a baix.
  • Vestuari Cos de Dansa: Pantalons còmodes negres. Camisa blanca. Faixa catalana (no importa el color)

Grups instrumentals i cor de l’espectacle de cloenda.

Durant la setmana assajarem les peces que formen part de l’espectacle de cloenda.

Assaigs:   Seguiu el vostre instrument!!   És en dues de les files!!

GRUPSDATADATALLOCDATALLOC
Dilluns 26 de maig (assaig)Dimarts 27 de maig (assaig)Dimecres 28 de maig (assaig general)
La presó 1.0 (trompeta, trombó, COR)17:15 – 18:0017:15 – 18:00Auditori (metalls)
Aula 2 (cor)
18:15 – 19:00Pàrquing
(Convocatòria Sala 2 de Gener)
La puntaire
(flauta, clarinet, oboè)
19:00 -19:4519:00 – 19:45Auditori18:45 – 19:30Pàrquing
(Convocatòria Sala 2 de Gener)
Poupurri de bastoners
En Joan petit
(violí, violoncel, contrabaix, guitarra)
17:15 – 18:0017:15 – 18:00Sala d’Actes
19:15 – 20:00
Pàrquing
(Convocatòria Sala 2 de Gener)
Galop de panderetes
Ball del rogle saxo)
17:15 – 18:0017:15 – 18:00Aula 8
19:45 – 20:30
Pàrquing
(Convocatòria Sala 2 de Gener)
La presó 2.0
(trompeta, trombó, flauta, clarinet, oboè, saxo, violí, viola, violoncel, contrabaix)
18:00 – 19:0018:00 – 19:00Auditori17:30 – 18:30Pàrquing
(Convocatòria Sala 2 de Gener)

Atenció:  Pianistes, baixistes i bateries. Com que cadascú només toca una cançó, fixeu-vos en el títol de l’obra per saber la vostra hora d’assaig.

Important:  És molt important assistir a tots els assaigs que es pugui. Tothom ha de portar les cançons molt ben estudiades el primer dia d’assaig.

Vine a provar el Ball de bastons!

No et perdis aquesta oportunitat! Els bastoners de la colla d’Artés ens vindran a ensenyar a ballar bastons. Sabies que aquesta activitat tan divertida forma part del nostre folklore des de fa més de cent anys?

  • Dia:   Dilluns 26 de maig
  • Hora:  20:00 – 21:00
  • Lloc: auditori

La sardana, la nostra dansa.

Has ballat sardanes alguna vegada al so de la cobla? Per cert, saps què és una cobla? Vine al taller i descobreix els instruments que integren una Cobla, la seva sonoritat i aprendràs també, a ballar una de les sardanes més emblemàtiques de tots els temps: La Puntaire.

  • Dia:   Dimarts 27 de maig
  • Hora:  20:00
  • Lloc:  Auditori

Important:  Quan acabem l’activitat, entre tots farem una mica de pica pica. Si tens ganes de col·laborar-hi, pots venir a portar-ho a les 19:45 a l’auditori mateix.