Els Tresors d’en Pau és un taller per als més petits (en aquesta ocasió sense les famílies). Vol ser un homenatge a la figura de Pau Casals i al so del violoncel a través de la veu, el moviment i l’escolta activa. 

El fil conductor del projecte és en Pau Pauet, un nen que ens rep a casa seva, a la platja de Sant Salvador, i ens convida a passejar amb ell, a escoltar els sons que l’envolten i a guardar-los dins nostre com autèntics tresors.

Així ens aproparem a una de les facetes més personals de Pau Casals: la seva estima per la natura. I al llarg de tota l’experiència descobrirem com arriba a trobar el so del seu instrument més estimat. 

Idea, músiques i interpretació: Marta Canellas i Júlia Pérez

DIAHORARIESPAI
Dilluns 2317:15h (Sensibilització 3 i 4 anys)

18:15h (Sensibilització 5 i 6 anys)
Auditori de l’Escola de Música (accés i recollida dels infants pel vestíbul de la Biblioteca)
Júlia Pérez i Marta Canellas

En aquest taller, infants i famílies, preparareu conjuntament l’atrezzo de la cantata que representarem a final de curs. La cantata escollida és L’elefantet curiós

Per tal de poder realitzar aquest taller, us demanem que dugueu una diadema estreta i rígida de la mida del cap vostre fill/a.  Assegureu-vos que és una diadema còmoda, ja que l’hauran de dur tot l’espectacle.

També us demanem que porteu unes tisores i, si en teniu, pistola de silicona.

Per fer el taller podeu escollir un dels següents dies:

DIAHORARIESPAI
Dilluns 23
Dimarts 24
Dimarts 26
16:45hAULA 8 (pis de dalt)
Dimecres 2518:00hAULA 8 (pis de dalt)

Important:  El taller durarà uns 45 minuts i hi heu de ser almenys un dels dos pares/mares presents. La idea és que feu la manualitat amb el vostre fill/a.

Important: El dilluns, a les 17:15h els professors ens emportarem els nens i nenes de sensibilització 3 i 4 anys a veure “Els tresors d’en Pau”